جدایی زن

۲۶ بازديد

اثرها جدایی زن به جهت رخنه‌ انفاق و ندادن نفقه
عدم پرداخت نفقه و ثابت این قضیه در دادگاه سبب میشود که زوجه برای اخذ بقیه حقوق و دستمزد مالی خودش مانند مهریه و اجرت‌المثل اثبات‌گام خواهد شد. همینطور، در‌این وضعیت زن قادر است حکم توقیف اموال همسرش را اخذ کرده و همگی اکانت‌های بانکی و اموالی که مرد دارااست را برای اخذ حقوق و دستمزد خودش تصاحب نماید.

همینطور، کشمکش دادگاه‌های عدم پرداخت نفقه می تواند اثر ها روحی کم عقل متعددی برای زن و مرد به همدم داشته باشد و فرصت متعددی را از آنان بگیرد. به همین استدلال میباشد که اکثر وقت ها زوجین عملکرد می‌نمایند با جدایی توافقی و در کمال ادب فرایند جدایی خودشان را پیش ببرند.

اثر ها جدایی زن به جهت سوراخ انفاق و ندادن نفقه

طلاق فوری در مشهد 


مثال دادخواست جدایی به انگیزه عدم پرداخت نفقه
برای احقاق حق زوجه بایستی زن دادخواست عدم پرداخت نفقه را تهیه و تنظیم و به دادگاه ارائه نماید. پیرو یک مثال دادخواست جدایی به انگیزه عدم پرداخت نفقه را جهت آشنایی بیشتر ارائه کرده‌ایم.

سر کردگی با شخصیت دادگاه …..

با درود

احتراماً به پهنا می رساند

این‌جانب به موجب عقدنامه شماره …………..… مورخ ………………… دفترخانه شماره … شهرستان ……………… به عقد دایم …….. درآمده‌ام؛ و صاحب و مالک ………. فرزند پسر/ دختر/ سوای فرزند هستیم.

وی به بازه زمانی ………. از تاریخ ……… از پرداخت نفقه پرهیز کرده‌اند؛ و به موجب دادنامه شماره ………….…. مورخ ……………… نیز به عدم پرداخت نفقه محکوم شده‌اند.

اجراییه به خوانده ابلاغ شوید، ولی تا به امروز هیچ اقدامی در جهت پرداخت نفقه اعمال ندادند. هم‌در حال حاضر این‌جانب با نثار این دادخواست و به استناد ماده ۱۱۱۹ و تبصره ماده ۱۱۳۳ ضابطه مدنی و همینطور سد یک شروط علاوه بر جدایی نوشته شده در عقدنامه، صدور حکم مبتنی بر اجرای صیغه جدایی به انضمام همه خسارات و هزینه دادرسی در حق عبد و بنده را تقاضا میکنم.

کلام آخری
نفقه حق زن میباشد و مرد نمی‌تواند به دلایلی مانند اختلافاتی که در میان وی و همسرش وجود داراست از پرداخت این حق مالی زن جلوگیری نماید.

در غایت، با امداد نماینده قانونی اساس یک دادستانی در شرکت حقوقی دادسو می توانید حق جدایی را به خیال عدم پرداخت نفقه از همسرتان اخذ فرمائید. وکلای مجموعه حقوقی دادسو تبحر و تخصص متعددی در قضیه اعمال اشکال پرونده‌های جدایی دارا هستند و کمکتان می‌نمایند تا در کمترین فرصت پرونده سوراخ انفاق را به سود برسانید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.